Talep sahibine, talebin alındığına dair e-posta ya da SMS ile bilgilendirme yapılması (1 iş günü)
Gelen talebin incelenmesi, değerlendirilmesi ve öncelik durumunun belirlenmesi)
İlgili birimlere iletilmesi
Talebin çözümlenmesi ve çözümle ilgili bilgi verilmesi
Memnuniyetin sağlanamaması durumunda alternatif çözüm üretilmesi
Talebin kapatılması
Talebin sonuçlanması ve bilgilendirme yapılması
Çerez ayarları
Web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezlere ilişkin detaylı bilgiye Çerez Politikası’ndan ulaşabilirsiniz. “Çerezleri Yönet” bölümünden her zaman tercihlerinizi yönetebilirsiniz.
Web sitesinde gezinmek, web sitesinin özelliklerinden faydalanabilmek için kullanılan çerezler zorunlu/teknik çerezlerdir. Bu çerezler olmadan, websitesinden sağlanan temel hizmetlerden faydalanılmaz.
Bir web sitesinin ziyaretçi tarafından ne şekilde kullanıldığı, en sık hangi sayfalara girildiği, hata mesajları görüntülenip görüntülenmediği gibi bilgileri toplayan çerezlerdir. Kullanıcı dostu özelliğini arttırmak ve web sitelerini özellikle bireysel ziyaretçiye uyarlamak için kullanılırlar.